Basauriko Uribarri BHI-ko Bloga

DBHko 4. MAILAKO IKASKETA BIDAIA

ABENTURAN MURGILDUTAKO BIDAIA
HONA HEMEN GURE BIDAIARIEN BIDEOA ETA HAIEN KOMENTARIOAK:






















Gogora ezazu, pantaila osoa ikusi nahi baduzu 2 aldiz klikatu bideoaren gainean




IKASLEEN IRITZIAK:


Goizeko 7:00etan autobusa institutuan zegoen. Nire guroasoek lagunduta hurbildu nintzen. Monitoreak denok geundela ikusi ondoren bidaia hasi zen. Autobuseko lehiotik agurtu genituen gurasoak eta bi ordu luze eta gero ordu erdi gelditu ginen atseden hartzeko.
Bidaia nahiko luzea izan zen (batez ere azken partea bihurgunez beteta zegoelako). Heldu bezain laster Paint-ball egitera abiatu ginen.
A ze ondo pasatu genuen!
M.R.S. 4.B


Oso atsegina izan da ikasbidaia. Ordu gehiegi pasatu genituen autobusean, baina merezi izan zuen. Spoten, apartamentuetan gu bakarrik egon ginen. Hori sortea! Horrela ez genuen inor molestatu eta. Geroago, Calafellen hotel nahiko on batean egin genuen lo, edo saiatu ginen behintzat. Gauez festak egiten genituen herriko pubetan 

I. C. 4.B

Bartzelonarako bidaia nire bizitzako esperientzarik hoberena izan da; nire lagunekin egoteko aukera paregabea. Inoiz ez dut gurasorik gabe bidaiatu, eta, bene-benetan, askoz dibertigarriagoa da. AUPA BARTZELONA!

A.G. 4.B

Rafting-a izugarria iruditu zitzaidan.Hasieran, ez nuen gustoko, pentsatzen nuelako asko bustiko nintzela, eta arrazoia neukan. Nahiz eta busti, ahaztu ezinezko esperientzia izan zen.  Azken egunean Port Aventurara joan ginen, altuera handiko atrakzioetara. Adbz: DragĂłn Khan.
Share on Google Plus

About Uribarri BHI Bloga

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 comentarios :

Publicar un comentario